ایران بیت کوین | کسب درآمد میلیونی در ماه | کسب درآمد

اموزش دریافت و ماین کردن بیت کوین به سادگی ، ماهیانه تا 1 بیت کوین به صورت دائمی کسب کنید

ایران بیت کوین | کسب درآمد میلیونی در ماه | کسب درآمد

اموزش دریافت و ماین کردن بیت کوین به سادگی ، ماهیانه تا 1 بیت کوین به صورت دائمی کسب کنید

بایگانی
  • ۰
  • ۰

چرا باید این روزها ارز خارجی در بیاریم ؟

چیزی که یک شهروند ایرانی امروز در جامعه احساس میکنه اینه که در 2 سال گذشته نرخ قیمت دلار بیش از 400 درصد رشد داشته و ارزش پولی رو که داشته هر روز کمتر و کمتر شده و از طرفی هر فعالیت اقتصادی که بخواد شروع کنه سایه ای از ترس و نا امیدی وجود خواهد داشت که بعدش چی میشه و آینده ای کاملاً مبهم و تیره و تار پیش روی شما قرار داره.


بازنده ها و برنده ها امروز چه کسانی هستند؟

خیلی ها با تبدیل پولشون به ارزهای خارجی فکر میکنن که شم اقتصادی دارن و دارن راه و روش پولدار شدن رو طی می کنند ولی واقعیت اینه که شما فقط چیزی رو از دست ندادید ولی در عمل چیزی هم بدست نیاوردین. چون این پولی که بدست آوردید در نهایت بخاطر افزایش اقلام مصرفی زندگی جور دیگه ای از دستتون بیرون خواهد اومد. پس شما فقط نباختین ولی برد هم نکردین.

ولی برنده این بازی چه کسانی بودن؟

شاید این جمله رو قبل ترها شنیده بودید که کسی که در خارج تاکسی برونه ، در ایران میتونه اِلگانس سوار شه.

شاید در گذشته این دیدگاه یک نگاه منفی و غیرواقع بینانه نسبت به اقتصاد کشورمون بود ولی در حال حاضر واقعاً به چنین وضعیت اقتصادی رسیده ایم.

برنده در اقتصاد ایران کسی هست که بتونه ارز خارجی در بیاره و اون رو در ایران تبدیل به تومن بکنه و یک زندگی شاهانه و بی دغدغه خواهد داشت. دقیقا به همین خاطر است که ما شاهد حضور کشورهای دست چندمی در ایران که به منظور توریست و سیاحت و تفریح در ایران میان هستیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی